  • 1. Data: 2004-03-19 13:41:56
    Temat: Vat od rat leasingowych
    Od: Mariusz <m...@p...pl>

    Czy ktos moglby mi podpowiedziec, co bedzie z Vat od rat leasingowych
    dla umow zawartych przed 1 maja?

    Z gory dziekuje,
    Mariusz

  • 2. Data: 2004-03-19 13:44:38
    Temat: Re: Vat od rat leasingowych
    Od: "Wiola" <p...@s...com.pl>

    Użytkownik "Mariusz" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktos moglby mi podpowiedziec, co bedzie z Vat od rat leasingowych
    > dla umow zawartych przed 1 maja?
    Wygląda na to że bedzie można odliczać po starych zasadach jesli umowe sie
    zarejestruje do 14 Maja w skarbówce.Oczywiście pytasz o te prawie ciężarówki
    ?
    Wiola

  • 3. Data: 2004-03-19 13:47:03
    Od: Mariusz <m...@p...pl>

    Wiola wrote:

> [...]
    > zarejestruje do 14 Maja w skarbówce.Oczywiście pytasz o te prawie ciężarówki

    Tak, oczywiscie, te "z kratka".
    Dziekuje za uspokojenie.
    Mariusz

  • 4. Data: 2004-03-19 15:12:27
    Od: "Stasiek G." <s...@p...onet.pl>

    Tzn. kto zarejestruje? Lisingodawca czy biorca ?

    Stacho

  • 5. Data: 2004-03-19 15:27:33
    Od: "Wiola" <p...@s...com.pl>

    Użytkownik "Stasiek G." <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Tzn. kto zarejestruje? Lisingodawca czy biorca ?
    ----------------------------
    Vat odlicza lesingobiorca wiec chyba on .
    Wiola

  • 6. Data: 2004-03-19 22:13:53
    Od: "LL" <nie_pisz_tu@nie_pisz_tu.pl>

    Użytkownik "Wiola" <p...@s...com.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Stasiek G." <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > ----------------------------
    > Vat odlicza lesingobiorca wiec chyba on .
    > Wiola

    kurcze, leasingodawca nie uprzedzil mnie, ze to na mnie spoczywa obowiazek
    zarejestrowania umowy w U.S.

  • 7. Data: 2004-03-19 22:18:01
    Od: "LL" <nie_pisz_tu@nie_pisz_tu.pl>

    > Wygląda na to że bedzie można odliczać po starych zasadach jesli umowe sie
    > zarejestruje do 14 Maja w skarbówce.Oczywiście pytasz o te prawie
> [...]

    jaka oplate pobiera US za rejestracje umowy leasingu?

  • 8. Data: 2004-03-20 07:36:42
    Od: "Stasiek G." <s...@p...onet.pl>

    A co z Vatem od osobowych w leasingu wprowadzonych do EST ?
    A co z Vatem za raty leasingowe od osobowych w leasingu wprowadzonych do EST
    ?

    Stacho

  • 9. Data: 2004-03-22 08:57:52
    Od: "Wiola" <p...@s...com.pl>

    Użytkownik "LL" <nie_pisz_tu@nie_pisz_tu.pl> napisał w wiadomości

    > ciężarówki
    >
    > jaka oplate pobiera US za rejestracje umowy leasingu?
    Tego to chyba jeszcze nikt nie wiem to za nowe żeby nawet pytac sie w
    Skarbowym .
    Wiola