  • Data: 2003-05-12 21:04:15
    Temat: Vat czy ryczalt, co i jak?
    Od: "bx1" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Jestem "jeszcze" pracownikiem. W zwiazku z tym nie zajmowalem sie sprawami
    dot. prowadzenia firmy - nic a nic!
    Moje pytanie jak w temacie! Prosze, moze mi ktos podac podstawowe informacje
    na ten temat. Przepraszam, ale wlasciwie to wiem tylko tyle,ze "nic nie
    wiem". Nie wiem gdzie szukac- dotychczas nie udalo mi sie nic znalezc. A
    urzednicy... nie maja wiele cierpliwosci do takich jak ja :-( . Mam nadzieje
    ze wielu z was - podobnie, rozpoczynajc dzialalnosc musieli postawic
    "pierwsze" kroki... i mieli wiecej pytan niz odpowiedzi. Prosze o
    wskazowki - majac nadzieje ze ironicznych odpowiedzi nie bedzie zbyt wiele!
    Pozdrawiam. Rafal