    From: "jas" <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Vat Vat Vat - jak mam to rozumieć?
    Date: 6 Jul 2004 00:41:22 +0200
    Sender: k...@n...test.onet.pl

    Witam wszystkich i prosze o porade
    Prowadze działalność na zasadach ogólnych KPiR nie jestem Vat-owcem ale mam
    pytanie. Jak to jest bo czytam i nie bardzo wiem wszedzie pisze sie ze po
    przekroczeniu 10 tys. euro trzeba takowy vat płacić ale czy to mnie czy innych
    podatników. Czy 10 tys euro liczone jest od przychodu czy od dochodu? Czy taki
    podatek vat ma cos wspolnego ze mną. Uwazam ze nie ale prosze innych o opinie
    na ten temat.
    dziekuje jas