  • Data: 2003-02-05 08:19:16
    Temat: Vat 7%
    Od: "I...@i...pl" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam i proszę o pomoc osoby zorientowane w temacie.
    Mianowicie: za projekt technologii basenu pływackiego funkcjonującego przy
    placówce oświatowej wystawiliśmy firmie, której jesteśmy podwykonawcą (nie
    bezpośrednio szkole - o ile ma to znaczenie) fakturę z naliczonym 22%
    podatkiem VAT.
    W odpowiedzi otrzymaliśmy od zleceniodawcy pismo, że stawka VAT powinna
    wynosić 7% - dla obiektów nr 13 i 18 KOB, z jednoczesną prośbą o
    przedstawienie podstawy prawnej naliczenia 22% VAT-u.
    Być może problem jest banalny, ale to kompletnie nie moja branża. Nasza
    księgowa jest na zwolnieniu, więc na prośbę szefów wystawiłam fakturę
    zgodnie z ich zaleceniami co do stawki VAT. Jednak uzasadnienie pozostawili
    mnie.
    Więc jak jest z projektami? 7 czy 22%?
    Będę wdzięczna za odpowiedź.
    Za odpowiedź ze wskazaniem podstawy prawnej będę baaaardzo wdzięczna:)
    pozdrawiam
    Marta