  • Data: 2011-12-29 21:12:52
    Temat: VZM - odliczenie VAT i żądanie oświadczenie
    Od: MrJiNks <m...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam pierwszy raz na tej grupie,

    Złożyłem wniosek o odliczenie VAT materiałów budowlanych do lokalnego
    urzędu skarbowego. Poza jedną sporną fakturą urząd zażądał ode mnie
    oświadczenie o tym, kto, w jakim czasie i za ile wykonywał prace
    budowlane. Ma to niby związek z odliczeniem VAT. Jakkolwiek, nie mogę
    sie doszukać podstaw prawnych, jest to budowa nowego budynku, nie remont.
    Zakładam, że chcą sobie trzasnąć kontrolę dla ekip, które wykonywały
    usługę. W sumie pytam z ciekawości, czy mają prawo, czy jest to wymysł
    lokalnej skarbówki?

    Pozdr
    JiNx