  • Data: 2005-01-01 11:25:36
    Temat: VAT rozliczany metodą kasową ?
    Od: "Don" <s...@3...net> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Dziś podaczas zabawy sylwestrowej, od nowo poznanego współbiesiadnika -
    przypadkowo również księgowego dowiedziałem się, że istnieje możliwość
    comiesięcznego rozliczania podatku VAT ( sp. cyw ) metodą kasową tj. nie od
    tego co jest na papierze ( rejestr fakrur przedażowych ) ale od FIZYCZNIE
    otrzymanego VATu od klientów - czyli od faktycznie zapłaconych faktur.

    Po pierwsze byłoby to zbyt piękne żeby było prawdziwe, po drugie byłem już
    nieźle nawalony i mogłem coś namieszać.

    Czy ktoś z Was wie o co dokładnie chodzi - jakie pismo złożyć do US ( że tak
    chce się rozliczać ) i co najważniejsze - jak mam z razie kontorli
    udowaniać, że zapłate za fak. z np. lipca faktycznie dostałem w 3 ratach
    przez 3 kolejne miesiące i to jeszcze gotówką ( pewnie KP było było
    niezbędne ).....

    tnx

    don