  • 1. Data: 2003-10-02 22:46:59
    Temat: VAT od sam. osobowego (sr.trw)- odliczać ?
    Od: "Kowalski" <k...@W...pl>

    Witam,
    Czy można odliczać VAT od fakutra za przegląd w serwisie ?
    Czy też - każdy VAT od osobowego, nie może być odliczany ... bo coś mi się tak
    wydaje ?
    Z góry dziękuję za odpowiedź najlepiej z odsyłaczem do przepisów.
    Pozdrawiam
    Kowalski

  • 2. Data: 2003-10-03 19:40:47
    Temat: Re: VAT od sam. osobowego (sr.trw)- odliczać ?
    Od: "Czarek" <c...@s...onet.pl>

    : Czy można odliczać VAT od fakutra za przegląd w serwisie ?
    TAK

    : Czy też - każdy VAT od osobowego, nie może być odliczany ... bo coś mi się
    tak
    : wydaje ?
    Nie wolno odliczać VATu za paliwo oraz części do montażu auta, chyba że
    jesteś producentem.
    Resztę VATu odliczaj. W tym części zamienne/eksploatacyjne - żarówki,
    tłumiki, opony,...

    Czarek