  • 1. Data: 2003-10-02 19:15:13
    Temat: VAT na Internet (instalacja)
    Od: "goscWdom" <k...@w...pl>

    Witam

    Wciaz VAT na "Usługi dostępu do sieci Internet" obowiazuje stawka VAT 7%.
    Czy na zainstalowanie dostepu do Internetu (tzn polozenie kabla) tez jest stawka 7%,
    czy juz 22% ?

    I druga sprawa, jezeli zainstalowanie jest z VATem 7%, to jaki jest kod PKWiU ?
    Ja znalazlem "45.21.37 - Roboty ogólnobudowlane związane z budową linii
    telekomunikacyjnych, kablowych"

    Z gory dziekuje za pomoc

    PZDR UrwisCo.
    www.heex.pl - hurtownia plyt CD-R i tuszy do drukarek
    -
    piszac do mnie nie usuwaj NOSPAM. ale koniecznie usun KOSMOS. z mojego adresu

  • 2. Data: 2003-10-03 16:05:19
    Temat: Re: VAT na Internet (instalacja)
    Od: "Mirosław Borodziuk" <mirth@NOSPAM_quarknet.pl>

    7 % VAT jest tylko na sam abonament !! Instalacja to juz 22 % VAT. A PKWiu
    na cokolwiek na co VAT jest 22 % jest nieistotne....

    Użytkownik "goscWdom" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
[...]

    Ja znalazlem "45.21.37 - Roboty ogólnobudowlane zwi?zane z budow? linii

  • 3. Data: 2003-10-03 16:17:25
    Od: Tomek <m...@p...onet.BLABLA.pl>

    > 7 % VAT jest tylko na sam abonament !! Instalacja to juz 22 % VAT. A PKWiu
    > na cokolwiek na co VAT jest 22 % jest nieistotne....

    Cennik TPSA - instalacja Neostrady:
    http://www.telekomunikacja.pl/internet/neostrada/cen
    nik.pdf

    Aktywacja jest objęta 7% VATem.