  • Data: 2002-06-10 20:21:26
    Temat: VAT na usługi internetowe
    Od: "Paweł Paluszyński" <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Prowadzę działalność z zakresu usług internetowych. Wiem, że na internet
    weszła stawka VATu 7%, ale co rozumie się pod pojęciem Internet? Czy chodzi
    tylko o dostęp do internetu?
    Nie wiem jak fakturować tworzenie stron WWW. Czy 7% jako usługi iternetowe,
    czy na 22% jako usługi reklamowe? Druga sprawa dotyczy rocznego utrzymania
    strony na serwerze. Dostałem fakturę od firmy na której mam stronę ze stawką
    VATu 7%, podczas, gdy ja wcześniej wystawiałem swoim odbiorcom fakturę z 22%
    VATem.
    Proszę o poradę w tej kwestii.

    Paweł Paluszyński
    p...@h...pl