  • Data: 2002-03-12 22:09:32
    Temat: VAT na czasopisma? (bardzo wazne)
    Od: "eupe" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Mam bardzo wazne pytanie: ile dokladnie wynisi VAT na czasopisma?
    (czy moge prosic rowniez o odeslanie do odpowiednich przepisow?)

    Sprawe wyglada tak: wydaje nowy tytul, chce podpisac umowe z kolporterem,
    ale nie wiem jaka stawke Vat zastosowac 0% czy 7% - problem w tym, ze nie
    mam jeszcze numeru ISSN (wniosek czeka w BN na swoja kolej, a nie chce i nie
    moge czekac)
    Czy bez tego moge gdzies sprawdzic, jaka stawke vat zastosowac?
    (ta gazeta to magazyn lotniczy)

    pozdrawiam
    lukasz p.