  • Data: 2010-09-20 19:53:43
    Temat: VAT a usługa reklamy internetowej dl firmy w Norwegii
    Od: plusz <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    przeszukałem forum i kilkanaście stron, ale nie jestem pewien czy w
    pełni rozumiem jak działa rozliczenie z Norwegią.

    zgodnie z tym co wyczytałem, traktujemy Norwegię jako państwo trzecie
    (nie UE) więc mam w planie wystawić fakturę bez VAT z adnotacją (np)
    czyli nie podlega

    czy dobrze zrozumiałem przepisy?
    dodam jeszcze, że znalazłem dość szczegółowe wyjaśnienie izby
    skarbowej, ale jak wiadomo izby nie stanowią prawa
    http://plusz.pl/interpretacja1.html

    --
    plusz