  • Data: 2007-02-08 07:42:33
    Temat: VAT a likwidacja firmy
    Od: "Cam" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam pytanie jak wyglada sprawa z zakupami na firme a zamknieciem
    dzialalnosci. Chodzi mi o to ze prowadze serwis komputerowy, kupowalem duzo
    podzespolow komputerowych i odliczalem sobie od nich VAT a w deklaracji
    VAT-7K wpisywalem zakupy te w rubryke "Nabycie towarow i uslug pozostalych"
    czyli nie uwzglednialem nabycie tych towarow do srodkow trwalych. Wiem ze
    towar ktorego wartosc jest mniejsza niz 3500zl netto mozena nie wpisywac w
    srodek trwaly. Czy jezeli zamkne dzialalnosc musze z tym towarem cos robic
    czy nie jezeli oczywiscie nie jest on srodkiem trwalym.

    Druga sprawa mam samochod ktory jest srodkiem trwalym od ktorego dliczylem
    sobie 60% z 22%Vatu czy tutaj cos musze robic?

    z odpowiedzi z gory dziekuje
    Artur