    From: "AndY" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: VAT / Zakup samochodu / Odliczenie w calosci
    Date: Mon, 22 Jul 2002 09:51:27 +0200

    Witam

    Mam nastepujace 2 pytania:

    1. Czy przy zakupie samochodu ciezarowego (zarejstrowany jako ciezarowka)
    moge odliczyc caly VAT w pierwszym miesiacu i domagac sie zwrotu na konto ?
    (czy jestem jednajk zmuszony odliczac co miesiac po troszku :)

    2. Bylo juz na grupie ale nie jestem pewien czy tyczylo tego samego
    problemu. Sluszalem rozniez ze teraz od zkupu samochodu osobowego na firme
    moge odliczyc sobie VAT (na grupuie bylo ze nie mozna) Czyli na czym polega
    slawna juz nowelizacja ustawy o VAT z 26.03.2002 ? Na tym ze moge sobie
    pozniej podczas uzywania odliczac VAT od paliwa ? Czy co ? :)

    Dziekuje za ifnormacje ...

    --
    AndY