  • Data: 2007-02-09 09:18:59
    Temat: VAT UE, wewnątrzwspólnotowa dostawa towarów?
    Od: "szuszu" <W...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich,

    mąż prowadzi jednoosobową DG (kpir, VAT) - jest dziennikarzem. Ostatnio
    opublikował tekst w Angielskim magazynie i tutaj mam wątpliwości jak się z
    tego rozliczyć.

    1. Składam wniosek o przyznanie VAT UE w US (czy wie ktoś ile to kosztuje?)

    2. Wydaje mi się że jest to wewnątrzwspólnotowa dostawa towarów i jeśli
    angielski wydawca ma numer VAT (UE) to wystawiam mu fakturę na 0%.

    a) Jeśli nie ma VAT UE to naliczam VAT (7%) i rozliczam go w Polsce.

    3. Co kwartał składam deklaracje związane ze sprzedażą wewnątrzwspólnotową.

    4. A jeśli to nie jest wewnątrzwspólnotowa dostawa towarów to co?

    Proszę o rozwianie choć części wątpliwości