  • 1. Data: 2006-08-12 19:55:48
    Temat: VAT-UE deklaracja-złożenie do US
    Od: "Annacor" <a...@i...pl>

    Witam.Moja DG zarejestrowałam dla potrzeb nabyc i dostaw z UE.Jednak na
    razie nie została dokonana zadna transakca.Czy jednak po kwartale, w którym
    nic sie nie zdarzyło musze złożyć deklaracje Vat_UE do US?

  • 2. Data: 2006-08-12 20:13:11
    Temat: Re: VAT-UE deklaracja-złożenie do US
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 12-08-2006 o 21:55:48 Annacor <a...@i...pl> napisał:

    > Witam.Moja DG zarejestrowa?am dla potrzeb nabyc i dostaw z UE.Jednak na
    > razie nie zosta?a dokonana zadna transakca.Czy jednak po kwartale, w
    > którym
    > nic sie nie zdarzy?o musze z?o?yae deklaracje Vat_UE do US?

    Jak znam życie to pewnie zerową ale trzeba

  • 3. Data: 2006-08-15 09:11:09
    Od: "Jagna W." <w...@o...eu>

    Użytkownik "t" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jak znam życie to pewnie zerową ale trzeba.

    Trzeba jak najbardziej.

    JW.

  • 4. Data: 2006-08-15 09:48:04
    Od: Kesak <K...@k...pl.inv>

    Jagna W. wrote:

    > Trzeba jak najbardziej.

    Z czego to wynika?
    Bo z tego chyba nie:

    Art. 100.
    1. Podatnicy, o których mowa w art. 15, dokonujący wewnątrzwspólnotowego na-
    bycia towarów w rozumieniu art. 9-12 lub wewnątrzwspólnotowej dostawy to-
    warów w rozumieniu art. 13, zarejestrowani jako podatnicy VAT UE, są obo-
    wiązani składać w urzędzie skarbowym informacje podsumowujące o dokona-
    nych wewnątrzwspólnotowych nabyciach towarów i wewnątrzwspólnotowych
    dostawach towarów, zwane dalej ?informacjami podsumowującymi?, za okresy
    kwartalne w terminie do 25 dnia miesiąca następującego po kwartale, w
    którym
    powstał obowiązek podatkowy z tytułu:
    1) wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów - w przypadku informacji pod-
    sumowujących dotyczących wewnątrzwspólnotowych nabyć towarów;
    2) wewnątrzwspólnotowej dostawy towarów - w przypadku informacji podsu-
    mowujących dotyczących wewnątrzwspólnotowych dostaw towarów.
    2. Przepis ust. 1 stosuje się również do osób prawnych niebędących
    podatnikami w
    rozumieniu art. 15, zarejestrowanych jako podatnicy VAT UE.

  • 5. Data: 2006-08-16 10:53:21
    Od: Kesak <K...@k...pl.inv>

    Jagna W. wrote:

    > Trzeba jak najbardziej.

    Z czego winika obowiazek skladania "zerowej" deklaracji VAT-UE? I czy jezeli
    co mieisac sklada sie VAT-7 to tez trzeba skaldac deklaracje VAT-UE (zerowa
    albo niezerowa?)

  • 6. Data: 2006-08-16 17:11:33
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Wed, 16 Aug 2006 12:53:21 +0200, Kesak napisał(a):

    > Z czego winika obowiazek skladania "zerowej" deklaracji VAT-UE? I czy jezeli
    > co mieisac sklada sie VAT-7 to tez trzeba skaldac deklaracje VAT-UE (zerowa
    > albo niezerowa?)

    Jeżeli nie było żadnych transakcji z podmiotami z UE to nie trzeba składać.

    --
    Mieczysław