    From: Marcin Kwiatkowski <m...@m...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: VAT-R(9) - watpliwosci
    Date: Wed, 24 Aug 2011 19:17:13 +0000 (UTC)

    Witam szanownych grupowiczow, moze glupie pytanie, ale dla mnie wazne.
    Musze wypelnic druk VAT-R (dopiero co otworzylem dzialalnosc gosp., ale
    bede swiadczyc uslugi dla podmiotow oprocz z Polski takze z Niemiec,
    Austrii, Irlandii), wiec jakie mam problemy:

    Kontrowersje budzi B.1. Pole rodzaj podatnika (B.1.10) - wiadomo - osoba fizyczna
    i teraz pola B.1.11-B.1.14 wypelniam tak jak osoba fizyczna, czyli bez
    regonow, nazwy firmy itd (mam oprocz nazwiska nazwe firmy we wpisie)?
    czy jak?

    Dalej pole C.1 - zaznaczylem pkt. 30 i 36,
    Dalej pole C.2 punkt 50
    Pole C.3 punkt 61

    Daty (oprocz oczywistych) pokrywaja sie z data rozpoczecia dzialalnosci

    Moze mnie ktos nakierowac czy jest ok i mozna isc do US i haracz oplacic
    czy zrewidowac, ew. zaplacic w jakims biurze podatkowym? Jedna
    dyplomowana ksiegowa juz mi to spierniczyla przez co niepotrzebnie
    wydalem pieniadze.

    Dziekuje za ew. odzew

    --
    Pozdrawiam,