    From: DaNsOuNd <d...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: VAT-1, Policja i U.S.
    Date: Mon, 07 Jul 2008 17:15:23 +0200

    Witam,

    Podczas kontroli drogowej zostałem poproszony o otwarcie i pokazanie
    panu policjantowi przestrzeni ładunkowej. Ponieważ już kilka razy
    spotkałem się z takim żądaniem (po ujrzeniu przez policjanta wpisu
    VAT-1)zapytałem w końcu jaki jest cel takich oględzin. Odpowiedź
    otrzymałem następującą: " ...bo gdyby Pan kierowca przewoził tam osoby
    to zostałby ukarany grzywną za naruszenie UoRD a także _mamy obowiązek
    powiadomić właściwy U.S. iż pojazd jest wykorzystywany niezgodnie z
    przeznaczeniem_ " Skoro policja ma obowiązek powiadomić odnośny U.S. to
    zapewne niesie to za sobą jakieś konsekwencje podatkowe? Jakie? Czy U.S.
    może na takiej podstawie nakazać zwrot odliczonego podatku VAT od
    zakupu, paliwa i.t.p. ??? Czy Policja faktycznie ma obowiązek w takich
    sytuacjach powiadamiać organa skarbowe???

    Postroofki

    --
    nick......: DaNsOuNd
    name......: Daniel Rykowski