    From: bartoldzik <b...@N...o2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Uzywany zestaw komputerowy a ŚT.
    Date: Fri, 12 Nov 2004 23:26:34 +0100

    Witam.
    Planuje zaliczyc moj uzywany zestaw komputerowy do majatku firmy (os. fiz.
    KPiR). Mysle, zeby go wrzucic w ewidencje ST i zamortyzowac jednorazowo. I
    tu pojawiaja sie dwie watpliwosc (a moze powinno wiecej ??? :))

    1. Czy Windows'a zaliczyc do wartosci zestawu komputerowego wyceniajac go
    dla celow wprowadzenia do ewidencji ST, czy traktowac go osobno jako WNiP.
    Wydaje mi sie, ze zaliczyc, bo sam zestaw komputerowy bez jakiegokolwiek
    systemu operacyjnego nie jest zdatny do uzytku (cecha ST), a jedynie do
    wentylowania pomieszczena. Czy mam racje?

    2. Zestaw ten powinienem chyba wycenic wg wartosci rynkowej. Czy macie moi
    drodzy jakies pomysly jak to zrobic? Mnie przychodzi do glowy tylko
    obserwacja aukcji internetowych i wyciagniecie jakiejs sredniej ceny
    wszystkich podzespolow wg specyfikacji. Czy to dobry pomysl?

    Z gory dzieki za podzielenie sie refleksjami :)
    --
    Pozdrawiam serdecznie -- bartoldzik --