  • Data: 2005-12-15 18:22:51
    Temat: Uzywany komputer do firmy.
    Od: "gieroj44" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie wszystkich.

    Sprawa jest nastepujaca. 3 miesiace temu rozpoczalem dzialalnosc i teraz
    chcialbym "wrzucic" do mojej dzialalnosci komputer. Sprzet nabylem jakies 3
    lata temu (mam jeszcze papiery).
    Moje pytania sa nastepujace:

    - jak wycenic ten sprzet?? gdzie szukac jakichs bardziej wiazacych cen niz
    tylko moje wlasne przeczucie...
    - mniej wiecej wszystko warte okolo 700 PLN wiec jak rozumiem nie musze tego
    nigdzie ewidencjonowac, prawda??
    - powiedzmy ze wyceniam na owe 700 ( sprzet bez monitora) i w koszty wpisuje
    700 pln i zapominam o sprawie??? (jestem nie na Vacie)
    - poniewaz chce 'wrzucic' w firme tylko pudlo to musze kupic od razu
    monitor, bo przeciez samo pudlo nie pelni funkcji komputera, prawda??
    - jesli juz kupie monitor i pudlo bede mial "w papierach" to powiedzmy jesli
    sie cos zepsuje to czy musze pisac jakies specjalne oswiadczenie czy
    poprostu kupuje nowy i jest ok...??

    Z gory dziekuje za wsparcie... zeby nie bylo bylem w US ale dostalem dwie,
    nie za bardzo zbiezne odpowiedzi,wiec chcialbym zasiagnac jeszcze opini u
    was.

    Pozdrawiam - Grzegorz.

    --
    KOSMED - Profesjonalny sprzęt kosmetyczny.
    0-502-981-882.