  • Data: 2005-11-15 09:43:52
    Temat: Użyczenie samochodu.
    Od: lejlaneja <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Prowadzę DG. Nie posiadam samochodu. Od czasu do czasu użyczam na potrzeby
    firmy od znajomych. Czy w jakiś sposób mogę sobie wrzucić w koszty paliwo?
    Ktoś mnie poinformował że jeśli to nie jest samochód osoby spokrewnionej, to
    za jego użyczenie musze naliczyć sobie przychód tak jakbym wynajmowała ten
    samochód w wypożyczalni. Czy to prawda? Czy gdyby ktoś mi użyczył samochód
    za 30 zł miesięcznie to byłoby OK? Czy wtedy mogę wrzucać w koszty paliwo i
    inne koszty związane z tym samochodem?