eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiUżyczenie auta - jaki podatek, jakie koszty eksploatacji mozna zaksiegowac? › Użyczenie auta - jaki podatek, jakie koszty eksploatacji mozna zaksiegowac?
    From: "bogdan" <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Użyczenie auta - jaki podatek, jakie koszty eksploatacji mozna zaksiegowac?
    Date: Wed, 3 Oct 2007 15:59:42 +0200

    Witam,
    moze ktos mi odpowie czy opisany przez mnie przypadek nie naruszy przepisow
    w panstwie PiS?
    Nie porwadze DG i chce uzyczyc swoje prywatne auto osobie prowadzacej DG i
    ksiazke PR.
    Z zapisow podatkowych wnioskuje, ze osobie nie spokrewnionej lepiej nie
    uzyczac bezplatnie. W zwiazku z tym spiszemy umowe, w ktorej zostanie
    zawarta m.inn. klauzula o kwocie przypadajacej dla mnie za uzyczenie
    (przypuscmy 300 zl miesiecznie) i ze wszelkie koszty eksploatacji auta
    pokrywa osoba, ktora bedzie korzystac z auta do dzialalnosci gospodarczej.
    Pytanie czy US nie zakwestionuje naszej umowy pod wzgledem kwoty bo ona
    znacznie sie rozni od cen na wolnym rynku dot. wynajmu aut?
    Czy ktos rozliczal albo wie jak takie cos najlepiej rozliczyc?

    pozdrawiam,
    bogdan