  • 1. Data: 2007-06-02 09:09:09
    Temat: Ustalanie wartości początkowej ŚT
    Od: "Kowal" <l...@p...fm.fm>

    Witam!
    Kupiłem samochód na umowę KS. Wartość na umowie 1000 zł. Do tego musiałem
    zakupić dodatkowo silnik o wartości 600 zł. Niestety na silnik dostałem
    jedynie świstek w postaci Dowodu Sprzedaży. Czy jest to dokument dzięki
    któremu mogę bez obaw powiększyć wartość początkową ŚT?

    Kow/Ali

  • 2. Data: 2007-06-04 08:00:38
    Temat: Re: Ustalanie wartości początkowej ŚT
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 2 Jun 2007, Kowal wrote:

> [...]
    > zakupić dodatkowo silnik o wartości 600 zł. Niestety na silnik dostałem
    > jedynie świstek w postaci Dowodu Sprzedaży.

    ...a jest nim faktura, rachunek czy co innego? ;)

    > Czy jest to dokument dzięki
    > któremu mogę bez obaw powiększyć wartość początkową ŚT?

    Rodzaje dowodów sprzedaży są opisane - rachunki w Ordynacji Podatkowej,
    faktury w ustawie o VAT (plus rozporządzenia do obu).

    pzdr, Gotfryd