  • 1. Data: 2007-06-01 19:43:51
    Temat: Mała ksiegowosc Rzepy a rabaty-drukowanie
    Od: "Anax WRC" <w...@i...pl>

    witam, czy orientuje sie ktos moze czy jest mozliwosc ustawienia wydruku
    faktury tak, aby widac bylo, jaki rabat zostal udzielony? bo mi w tle
    przelicza rabat i na fakturze drukuje juz pozycje przeliczona nie
    wspominajac nigdzie ze jest rabat:( a chcialbym, zeby klient widzial ze taki
    rabat zaistnial...
    chcialbym zeby byly tabelki:ilosc, cena netto, rabat %,netto po rabacie,vat,
    brutto

    bede wdzieczny za wszelkie info bo dopiero zaczynam poznawac ten
    programik...
    pzdr
    Anax

  • 2. Data: 2007-06-01 21:33:35
    Temat: Re: Ma a ksiegowosc Rzepy a rabaty-drukowanie
    Od: t...@o...pl

    On 1 Cze, 21:43, "Anax WRC" <w...@i...pl> wrote:
    > witam, czy orientuje sie ktos moze czy jest mozliwosc ustawienia wydruku
    > faktury tak, aby widac bylo, jaki rabat zostal udzielony?
    Inne -> Dane firmy. Gdzieś będzie do odchaczenia opcja pokazywania
    rabatu.

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 3. Data: 2007-06-02 08:25:44
    Od: "Anax WRC" <w...@i...pl>

    Użytkownik <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    .com...
> [...]
    > faktury tak, aby widac bylo, jaki rabat zostal udzielony?
    >Inne -> Dane firmy. Gdzieś będzie do odchaczenia opcja pokazywania

    dzieki za pomoc:)
    pzdr
    Anax