  • Data: 2006-06-30 18:53:22
    Temat: Usługi w UE.
    Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Jakoś nigdzie nie mogę się dokopać informacji...

    Świadczę usługę w Polsce dla podmiotu zagranicznego z UE. Usługa
    jest
    świadczona w Polsce, jest to naprawa rzeczy która została
    przywieziona z
    zagranicy i po naprawie jest tam wywożona. Czy taka usługa winna być

    opodatkowana tutaj (FV z 22% stawką), czy może nie podlega ona
    opodatkowaniu
    podatkiem VAT w Polsce, tylko w kraju nabywcy (zleceniodawcy) usługi?
    Nadmieniam, że nabywca jest podatnikiem podatku VAT za granicą.

    Będę wdzięczny za radę, albo za źródło klasyfikacji usług
    świadczonych
    zagranicznym kontrachentom z UE, bo jakoś nigdzie nie mogę tego
    znaleźć...

    Pozdrawiam
    Szymon