  • Data: 2006-06-29 09:49:42
    Temat: Usługi telekomunikacyjne faktura korygująca
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    Wystawiam klientowi fakturę korygującą na podstawie _ustnego_ zgłoszenia
    awarii. Klient odlicza należność, ale nie księguje faktury korygującej. Ja
    pomniejszam VAT należny, ponieważ wystawiłem korektę. Czy mam problem?

    Czy powinienem żądać pisemnego zgłoszenia awarii, reklamacji, jeżeli nie
    biorę potwierdzenia wystawienia korygującej?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/