  • Data: 2007-07-27 13:14:16
    Temat: Usługa
    Od: "goto" <gozwei_bez@spamu_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    jestem osobą fizyczną (student) i chcę sprzedać pewną usługę związaną z
    przetwarzaniem danych. Skala na jaką chcę to na początku zrobić zmusza mnie
    do zapomnienia działalności gospodarczej i możliwości wystawienia faktury
    VAT.

    Klientów mam zamiar pozyskiwać w gronie ludzi potencjalnie zainteresowanych
    lub poprzez aukcję internetową.

    Stąd moje pytanie jak mam wykazać w PIT przychód od takiej transakcji -
    usługi?

    Jakoś nie widzę możliwości podpisywania umowy (zlecenia czy o dzieło) z
    każdym klientem, szczególnie że cała transakcja ma się być w stanie odbyć
    on-line.

    Dzięki za informację i pozdrawiam,
    goto