eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiUrlop macierzyński z etatu i nie zawieszona działalnosć gospodarcza... › Urlop macierzyński z etatu i nie zawieszona działalnosć gospodarcza...
  • Data: 2005-02-05 17:34:36
    Temat: Urlop macierzyński z etatu i nie zawieszona działalnosć gospodarcza...
    Od: Beata <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Za ok 7 tygodni urodzę dziecko i będę przebywała na urlopie
    macierzynskim z umowy o pracę. Oprócz etatu - mam zarejestrowaną
    działalnosć gospodarczą, z której opłacam tylko ubezpieczenie zdrowotne.
    Będąc na urlopie macierzyńskim nie zamierzam zawiesić działalności
    gospodarczej, dlatego też jestem swiadoma tego,że będę musiała płacić
    całe ubezpieczenie z dg. A z ZUS będę otrzymywała macierzyński w ramach
    etatu.

    Moje pytanie: czy wobec tego mogłabym ztrudnić się na zlecenie
    (symboliczne wynagrodzenie) i opłacać z tego tytułu składki ZUS - wtedy
    powstałby zbieg tytułów z ubezpieczeń i z działalności nadal płaciłabym
    tylko zdrowotne?

    Czy na zleceniu musiałabym wykonywać inne czynności niż mam określone w
    przedmiocie działalności gospodarczej?

    pozdrawiam i dziękuję za odp

    beata