  • Data: 2010-12-11 13:07:06
    Temat: Umowa zlecenie z rodzicem; badania lekarskie i BHP
    Od: Michał Madej <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W jakiej wysokosci przedsiebiorca zaplaci skladki ZUS z tytulu umowy
    zlecenie z wlasnym ojcem?
    Chodzi mi glownie o to, czy w takim przypadku podstawe obliczania
    skladek stanowic bedzie przychod z umowy zlecenie, czy nie?

    Czy zleceniobiorca na umowie zlecenie powinien przejsc badania
    lekarskie i szkolenie BHP?
    Wydaje mi sie, ze taki obowiazek bylby dosc dziwny, zwazywszy na to,
    ze zlecenie bedzie wykonywane
    poza zakladem pracy przedsiebiorcy.