eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiUmowa zlecenie, sposob rozliczenia - pytanie raczej trywialne › Umowa zlecenie, sposob rozliczenia - pytanie raczej trywialne
  • Data: 2002-12-24 20:49:15
    Temat: Umowa zlecenie, sposob rozliczenia - pytanie raczej trywialne
    Od: "JCH" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Watpliwosci moje sa zapewne trywialne, ale w koncu sa swieta wiec moze ktos
    zabawi
    sie w Mikolaja i odpisze :)

    Jakie dokumenty musza byc zlozone celem rozliczenia zlecenia?

    Czy moze poprawne jest ponizsza sekwencja:

    1) Zgloszenie zleceniobiorcy do ubezpieczen spolecznych,emerytalnych
    2) Zgloszenie zleceniodawcy do ubezp (gdyz jest to DG + umowa o prace)
    spol,emeryt.
    3) Przekazanie ZUS skladek wynikajacych z umowy (na ktorym druku ?)
    4) Przekazanie miesiecznej zaliczki na pod. doch,
    5) Czy jest potrzeba skladania deklaracji miesiecznej do Urz. Skarb - jesli
    tak to której ?
    6) Wyrejestrowanie zleceniodawcy i zleceniobiorcy z płacenia składek na
    ubezp. społ ,emer....
    7) Jaka deklaracje podatkowa dostaje na koniec roku zleceniobiorca ?

    Pozdrawiam




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1