  • Data: 2004-09-27 09:43:43
    Temat: Umowa zlecenie podatki i terminy
    Od: "Piotrek" <p...@n...please.com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Chcę przykładowo zawrzeć umowę zlecenie na okres od 05.10.2004 - 20.10.2004.
    Wiem już, że mam się zarejestrować jako płatnik w ZUS - czy mogę to zrobić
    elektronicznie ?
    (zarejestrowałem się już w przekazie elektronicznym)
    Czy dalszy przebieg rozliczania może wyglądać tak:
    1. Zgłoszenie zleceniobiorcy do ubezpieczeń (nie jest zatrudniony) w
    terminie 7 dni od zawarcia umowy
    2. Wyrejestrowanie ubezpieczonego w ciągu 7 dni od zakończenia umowy
    zlecenia ?
    3. Złożenie dokumentów rozliczeniowych ( DRA i RCA ? ) i opłacenie składek
    za 10.2004 w terminie do 15.11.2004
    4. PIT-4 i zapłacenie podatku do 20.11.2004
    5. PIT-8B - do końca stycznia 2005

    Czy mój tok rozumowania jest prawidłowy?
    Z góry dzięki za odpowiedzi.

    Piotrek.