  • 1. Data: 2006-08-30 07:50:02
    Temat: Umowa wyświetlenia reklamy na stronie internetowej
    Od: "Statystyczny Internauta" <s...@o...pl>

    Witam,

    Podpisałem (osoba fizyczna) z pewną firmą umowę wyświetlania reklam na mojej
    stronie - w formie najmu powierzchni reklamowej. W jaki sposób powinienem
    się z tego rozliczyć? Gdzie w rocznym PIT wpisać taki dochód? Kiedy i jaki
    podatek zapłacić? A może to firma powinna mi, jak przy umowie o dzieło,
    zapłacić zaliczkę podatku i pod koniec roku przesłać PIT? No i przede
    wszystkim - czym pod względem podatkowym różni się taka umowa od umowy
    zlecenia/o dzieło - to nie praca, więc czy powinienem zapłacić jakieś
    składki ZUS?

    pozdrawiam,
    stti.