  • Data: 2006-04-23 17:58:36
    Temat: Umowa sprzedaży z odroczoną płatnością
    Od: "Basko" <a...@o...pl.wytnij.to> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie. Czy ktoś z grupowiczów mógłby mi podać jakiegoś linka
    (albo tekst) umowy sprzedaży jakiegoś przedmiotu z odroczoną płatnością. A o
    co konkretnie chodzi. Mam kilku "znajomych" którym nieszczęśliwie sprzedałem
    jakieś rzeczy z możliwością spłaty w terminie późniejszym i w dodatku w
    ratach. Oczywiście na początku wszystko było ok ale jak zawsze zaczynają się
    problemy typu "wiesz może miesiąc później bo święta" ( już mijają drugie).
    Niestety jest to umowa słowna i nie chcę pewnego pięknego dnia usłyszeć nie
    mam kasy i nie spłacę, a towaru też nie oddam bo juz go nie mam. Chciałbym
    to jakoś uregulować prawnie, żeby w razie czego mieć podstawy do egzekucji
    długu.