  • Data: 2004-02-16 08:42:45
    Temat: Umowa o dzieło z obcokrajowcem
    Od: "Tomasz" <t...@n...go> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Ponieważ poprzednie moje pytanie było chyba zbyt skomplikowane, postaram się
    krótko:
    Jak powinna wyglądać umowa o dzieło z obcokrajowcem, który dzieło wykona w
    swoim kraju?
    Zakładam, że nie zna on języka polskiego, więc podpisanie polskojęzycznej
    umowy odpada.
    1. Jak na to patrzy US (kwestie językowe)?
    2. Jaki i kto podatek?
    3. Czy trzeba mieć w zezwoleniu na DG "import" ("import" wykreśliłem,
    ponieważ nie chciano mnie zarejestrować w US ze zwolnieniem z VAT).
    Niestety Google na niewiele się zdały.

    Pozdrawiam
    Tomasz