    From: tomek<t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Umowa o dzielo, umowa o przek. praw autorskich itd
    Date: Thu, 28 Oct 2004 06:54:28 +0000 (UTC)
    Sender: u...@p...info

    Czy osoba fizyczna nieprowadząca działalnoci gospodarczej może zlecić wykonanie
    dzieła na umowe o dzieło?

    Jak to później rozliczyć z fiskusem(kto płaci podatek, co mam wystawić itd)?

    Jak jako osoba fizyczna nieprowadząca działalnoci gopodarczej mogę odkupić prawa
    autorskie majątkowe do programu komputerowego oraz do grafiki komputerowej? Czy
    jest to czynnoć cywilnoprawna i podatek od czynnoci cywilnoprawnych 1%, czy też
    podchodzi to pod podatek dochodowy 19% i widnieje na PIT-8b w polach 56-59?

    Dlaczego własnie tak?

    Nigdzie nie moge znalezc tych odpowiedzi, w US tez sie motaja a ja nie wiem o
    co pytac w szczegolach, wiec pytam Was.

    -> http://usenet.pomocprawna.info