  • Data: 2002-06-29 22:21:16
    Temat: Umowa o dzielo bez NIP-u.
    Od: "Matti" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Wykonuje pewna prace na umowe o dzielo. Mojemu zleceniodawcy
    do rozliczenia podatku (wplaty zaliczki) niezbedny jest moj
    numer NIP, ktorego jeszcze nie posiadam.

    Bylem w Urzedzie Skarbowym i poinformowano mnie, ze NIP
    uzyskam przy podjeciu pierwszej pracy, ale na umowe o prace.
    Jak wiadomo umowa o dzielo umowa o prace nie jest, wiec
    rzekomo NIP otrzymam przy rozliczeniu rocznym.

    Jak jednak mam zrobic rozliczenie roczne, skoro moj
    zleceniodawca nie moze wplacic zaliczki na podatek, bo nie
    ma mojego NIP-u?

    Matti