  • Data: 2004-06-18 14:20:50
    Temat: Umowa najmu/użyczenia, a lokal spółki cywilnej
    Od: Paweł Niezbecki <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

    [crosspost na pl.soc.prawo.podatki/pl.soc.prawo]

    Zakładam spółkę cywilną z siedzibą w moim mieszkaniu i muszę jako spółka
    zawrzeć ze sobą umowę najmu albo użyczenia lokalu :)

    Zawrę pewnie umowę użyczenia.

    Moje pytanie brzmi, czy mogę z prawnego punktu widzenia i czy to jest
    korzystne z podatkowego punktu widzenia zawrzeć umowę użyczenia dotyczącą
    małej części mieszkania/lokalu, np. ograniczonej do powierzchni pod biurkiem
    z komputerem i innymi gadżetami służącymi do DG oraz okalającego pasa
    szerokości np. 0,5 m?
    (bo chyba są różnice w stawce podatku od nieruchomości, prawda?)

    P.