    From: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Umowa na % od zysku
    Date: Mon, 31 Oct 2005 22:38:24 +0100

    Witam,

    znajomy prowadzi Sklep Internetowy. Sklep ma już swoją markę, ale znajomego
    przytoczyły obowiązki. Więc ja chcę przejąć ten sklep na jakiś czas. Chcemy
    podpisać umowę dzierżawy sklepu (domeny, skryptów itepe) na X% od zysków.
    Czy tak można? Czyli ja będę prowadził sklep, zarabiał, a on co miesiąc
    wystawi mi fakturę na kwotę będącą procentem od zysku z danego miesiąca.
    Bez umowy, to OK, bo wtedy nikomu nic do tego, ile mi wystawia za utrzymanie
    sklepu na swoim serwerze, ale czy mogę legalnie zawrzeć w umowie zapis, że
    kwota utrzymania sklepu zależna jest od zysków, jakie mi przynosi?

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)