  • Data: 2005-11-02 14:38:42
    Temat: Re: Umowa na % od zysku
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 1 Nov 2005, Tristan Alder wrote:

    > A był to wtorek, 1 listopada 2005 16:47, gdy Maciej Bebenek napisał
    >
    > Spoko, bez nerw.

    Optymista ;)
    Pochwal się - czy w rachubę wchodzi dochód podatkowy ?
    Bo to iż nie odzwierciedla on "dochodu właœciwego" to wiemy (choćby
    z powodu amortyzacji).
    Jestem ciekaw czy macie koncept jak rozwišzać podatkowo i dochodowo
    taki proœciutki ;) przypadek: do owego 'wirtuala' trzeba będzie
    zakupić jakiœ WNiP.
    1. Kto płaci
    2. Kto wpisuje w ESToWNiP i amortyzuje oraz staje się właœcicielem
    (choć na drugie pytanie to odpowiedŸ znamy :>)

    > Pytanie zasadnicze -- czy taka umowa jest OK?

    "A dlaczego by nie" ?
    IMO jest znacznie "normalniejsza" niż umowa w której dostajesz
    za 1 zł telefon komórkowy wart "rynkowo" 500 zł a póżniej
    np. opust od haraczu rekompensujšcego tš złotówkę :)

    wKF: rozumiem że poprowadzisz pod swoja firmš...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)