  • Data: 2009-02-25 15:09:57
    Temat: Umowa ks za granica - PCC, VAT czy co ?
    Od: DrFugazi <d...@n...drfugazi.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    przejrzałem archiwum grupy ale nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi.
    Dręczy mnie wątpliwość czy jeśli nabyłem od obywatela RP pojazd
    zarejestrowany w RP, który znajdował się w serwisie na terenie Niemiec i
    umowę spisaliśmy w tym serwisie czyli poza terytorium RP to podlegam
    jakiemuś obowiązkowi podaktowemu ?
    Wyczytałem i pytałem w urzędzie skarbowym czy mam składać PCC-3 to mi
    powiedziano, że nie. Natomiast zasugerowano, że może to podlegać pod
    VAT, ale pani z VAT nie potrafiła odpowiedzieć. Macie jakieś
    doświadczenia w tej kwestii ? Muszę składać VAT-24, tudzież czekają mnie
    jakieś inne niespodzianki ?

    Z góry dzięki za odpowiedź.
    Piotr AKA DrFugazi