  • Data: 2003-07-13 07:19:44
    Temat: Umowa Zlec
    Od: "S.Wid" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy przez kilka m-cy może osoba fizyczna (nie prowadz.dział.i nie jest
    zatrudniona na umowę o pracę i wyrejestrowana z Urzędu Pracy, nie
    podlega pod wspópracującą)
    wykonywać u mnie(prow.dział. gosp.) prace porządkowe.Opłacę składki
    ZUS, brutto pow.800 zł. Nie mogę zatrudnić na czas określony gdyż nie
    wiem czy moja działalność potrwa jeszcze 1,2 a może 4 m-ce a
    jednocześnie nie
    chcę innej osoby.
    Czy są aktualnie w prawie pracy przeszkody.
    Co na to Urząd Pracy kiedy osoba ta będzie chciała po kilku
    m-ch powrócić na zasiłek dla bezrobotnych?