  • Data: 2002-12-21 20:56:06
    Temat: Umowa Kupna-Sprzedazy i laik
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie,

    Bedac osoba fizyczna sprzedaje znajomemu (jednoosobowa firma) stary sprzet
    komputerowy (o wartosci ponizej 1000 zl). Zgodzilem sie na spisanie z nabywca umowy
    KS. Wiem, ze w tym przypadku obaj nie placimy podatku (dobrze wiem ?) - jedynie
    nabywca musi zarejestrowac umowe. Chcialbym prosic kogos, kto mial z tym ostatnio do
    czynienia czy rzeczywiscie nie beda spoczywac na mnie (sprzedajacym) zadne obowiazki
    czy nie zmienia sie (na moja niekorzysc) ustawodawstwo od 01.01.03. Innymi slowy -
    czy powinienem nalegac na spisanie umowy jeszcze w grudniu czy bez roznicy dla mnie
    jesli nastapi to w styczniu ?

    Pozdrawiam,
    Wojtek