  • Data: 2003-03-25 10:50:02
    Temat: Ulga remontowa - prosze o wyjsnienie
    Od: "PN" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Sytuacja wyglada nastepujaco - jestem wlascicielem mieszkania i zamierzam
    skorzystac z ulgi remontowej (i tu nie ma problemow). Jednoczesnie moja zona
    jest wlascicielka 1/3 domu mieszkalnego i tu problem: Czy zona rowniez moze
    skorzystac z ulgi remontowej (rozliczamy sie oddzielnie), a jesli tak to w
    jakiej wysokosci? Przysluguje jej pelna ulga czy, ze wzgledu na fakt, ze jest
    wlascicielka tylko 1/3 domu to jest ona nizsza? A moze przysluguje nam tylko
    jedna ulga albo mnie albo zonie, nawet jesli rozliczamy sie oddzielnie? Bede
    bardzo wdzieczny za udzielenie odpowiedzi na powyzsze pytania. Dziekuje i
    pozdrawiam! P.N.