eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiUlga odsetkowa od zacignietego kredytu na cele mieszkaniowe › Ulga odsetkowa od zacignietego kredytu na cele mieszkaniowe
  • Data: 2005-11-08 13:04:46
    Temat: Ulga odsetkowa od zacignietego kredytu na cele mieszkaniowe
    Od: marcinp <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam nadzieje, ze ktos napisze mi na grupie, ze to nieprawda.

    Otoz bedac dzisiaj w banku pani z okienka poinformowala mnie, ze
    zaciagajac kredyt na mieszkanie (rynek pierwotny) po nowym roku tzn w
    2006, nie bedzie mozna odliczac odsetek od zaciagnietego kredytu.

    Prawda czy pani poprostu sciemnia chcac zlapac kolejnego klienta.

    Jezeli juz prawda to co z kredytem, ktory bedzie zacigniety w 2005 ale
    podpisanie aktu notarialnego bedzie w 2006.

    Za wszelkie odpowiedzi z gory dziekuje.

    Pozdrawiam
    Marcin