    From: Reza <r...@h...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Ulga na zakup działki budowlanej - pomóżcie!
    Date: 3 Sep 2002 08:52:48 GMT

    witam,
    w 2001 roku kupiłem od gminy w przetargu działkę budowlaną. W specyfikacji
    przetargu gmina zastrzegła, że do ceny działki wlicza się obowiązkowo koszt
    pracy gminnego geodety (w wysokości kilkuset złotych). Obliczając ulgę na
    zakup działki budowlanej uwzględniłem koszt zakupu działki, koszt opłat
    notarialnych, skarbowych etc. oraz koszt opłaty geodezyjnej (bo, zgodnie z
    SIWZ przetrgu, bez tej opłaty nie mógłym kupić działki! - a chyba można
    odliczać wszystkie koszty dodatkowe związane z zakupem). Wczoraj byłem na
    kontroli w US i urzędniczka to zakwestionowała. Czy słusznie?