    From: "Marsjusz" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Ulga na remont a potem korekta i zwrot kasy
    Date: Mon, 30 Aug 2004 18:12:41 GMT

    Witajcie
    Kupiłem wkład kominkowy dwa lata temu.
    Odliczyłem go sobie w PIT'cie rocznym jako ulgę remontową ( ok 10 tys )
    Ale .. jeszcze za niego nie zapłaciłem.
    Teraz sprzedawca grozi mi, że jak nie zapłacę to doniesie do US.

    Czy mam się bać US ??

    Proszę, nie rozstrzygajmy kwestii czy jestem naciągaczem czy nie
    Miałem powody żeby nie płacić przez 2 lata, teraz minął okres sciągania
    zapłaty
    i sprawa pod tym względem załatwiona.

    Chodzi mi o zobowiązania z US i ewentualnej możliwości cofnięcia ulgi i
    odsetek.
    Bo faktycznie nie zapłaciłem za niego, a odliczyłem

    Pozdr.
    Marsjusz