  • 1. Data: 2003-04-13 08:27:02
    Temat: Ulga na kształcenie w szkołach wyższych - problem
    Od: "Slawek" <s...@i...pl>

    Mam pytanie do Szanownych Grupowiczów:

    Rozliczam się wspólnie z małżonką, mam wątpliwość dotyczącą odliczeń z
    tytułu nauki w szkole wyższej. Żona w 2002 r nie miała żadnego dochodu czyli
    była na moim utrzymaniu. Ja się uczę - kwota czesnego 3700 zł żona się
    uczy - czesne 1600 zł. Żona ma powyżej 26 lat. Czy mogę skorzystać z
    odliczenia na kształcenie żony? Czy obowiązuje limit wydatków 4000 czy 8000
    jak za 2 osoby ? Czy wiek żony ma wpływ na możliwość odliczenia? Może ktoś z
    Państwa jest w stanie pomóc, będę zobowiązany.

    Sławek