  • Data: 2008-04-09 13:17:46
    Temat: Ulga meldunkowa - nieruchomosc nabyta przed 2007
    Od: "MSZ" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    kupiłem dom pod koniec 2006, chcę sprzedać go w 2008. Ze względu na datę
    nabycia nie łapię się na ulgę meldunkową.
    Przyszło mi do głowy podarować dom mamie, a ona podarowała by mi go za
    tydzień.
    W ten spopsób "nabyłbym" dom w trakcie obowiązywania nowych przepisów i
    uzyskałbym prawo do ulgi budowlanej.

    Czy możecie potwierdzić / obalić poprawność mojego procesu myślowego ? :-)

    MSZ