  • Data: 2002-03-04 00:45:05
    Temat: Ulga edukacyjna
    Od: Paweł Piątek <p...@d...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jestem pracujacym studentem i w zwiazku z tym mam zapytanie, czy moge
    dokonac odliczenia wydatkow poniesionych z tytulu wydatkow na zakup
    przyzadow i pomocy naukowych (chodzi tu o zakup komputera) mimo iz
    niekoniecznie on jest zwiazany z wykonywana praca lecz wiaze sie z faktem iz
    jest niezbedny do odbywania nauki na studiach. Jakie sa potrzebne dokumenty?
    Czy wystarcza sama faktura, i czy jest potrzebne jakies zaswiadczenie z
    pracy lub uczelni o potrzebie tego uzadzenia?