    From: "Jacek M." <hstl/NOSPAM/@o2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Ulga budowlana ...zakrecone
    Date: Thu, 16 Dec 2004 09:47:49 +0100

    Czesc

    Mam problem z ktorym nie moge sobie poradzic i na razie nikt nie umial mi
    podpowiedziec.

    Jestem zameldowany na stale w miescie A.
    Obecnie mieszkam w miescie B (bez meldunku).
    W miescie B niedawno kupilem mieszkanie w TBS'ie (jestem tam niejako
    zameldowany, ale tylko w spoldzielni mieszkaniowej).

    Czy w takiej sytuacji moge skorzystac z ulgi budowlanej na to mieszkanie w
    miescie B??? (nigdy wczescniej nie mialem z tego tytulu odliczen)

    Czy fakt, ze nie jestem wlascicielem lokalu, tylko najemca wplywa na
    mozliwosc odliczen?

    I czy prawda jest, ze w miescie A moge np: od rodzicow wynajac pokoj i na
    ten poczet skorzystac jeszcze z ulgi budowlanej? (przeczytalem o takiej
    mozliwosci w jakims artykule w Expanderze).
    --
    Jacek M.
    hstl [a.t] o2 . pl