  • Data: 2004-03-06 16:50:13
    Temat: Ulga budowlana
    Od: Tanatos <i...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Pierwszy raz odzywam się na tej grupie, a mam problem, którego
    niestety nie potrafię rozwiązać. Otóż sytuacja wygląda tak: Na mojej
    działce rolniczej (sam mieszkam i pracuje w mieście) w dopiero co
    postawionym domku zainstalowałem sobie ogrzewacz przepływowy wody.
    Chciałbym sobie ten wydatek odliczyć od podatku (zdaje się, że przy
    pomocy PIT-D). Pytanie jest takie: Czy mogę sobie to odliczyć w ramach
    ulgi budowlanej, i gdzie mogę znaleźć informacje na temat takiego
    odliczenia?

    Szukałem w różnych źródłach, ale o ogrzewaczach przepływowych
    ani słowa nie znalazłem. Jeśli ktoś coś wie, to prosze o pomoc.
    Dzięki.

    T.
    -----
    "A sharp axe is easier to wield than a sharp wit."
    http://adom.republika.pl
    -----